Menelik - Er is geen chronologie in de rap, dat is wat ze wil doorgeven als een bericht. De mensen noemen we de "oude". 

Maar ik geef de voorkeur aan de term "precursor". Dit is het rechtstreekse gevolg van iets. Voor ons was er geen groot ding. Het was anglicised rap, kwam in de hitlijsten. Wij willen tonen voor deze jonge generatie dat er vóór en inschrijven in een continuüm van cultuur. Ieder had zijn eigen stijl. Ik was niet zoals de Wijzen Po, die waren niet zo Stomy was het niet zoals de X-Men, etc. Elke heeft haar steen voor het bouwen van deze muur die nu vertegenwoordigt de hip-hop. Dany Dan - we noemen het de "golden age" omdat is gebleken dat dit een gouden periode, waar het begon zich terug te trekken uit de schijven. Ieder had zijn eigen stijl, zeer nauwkeurig. Het was het begin van het RAP-industrie, maar tegelijkertijd het rap blijft een tijdloze muziek. Dit is niet omdat het zich twintig jaar later kunnen we niet langer luisteren naar de oude nummers. 
Zoxea - We papillonnait veel tussen de studies en de muziek om je de waarheid te vertellen. Onze ouders waren een punt van eer van de studies. Was het niet alle dagen makkelijk. Zonder samen te werken, kan ik u meedelen dat ik namens u allen spreek als ik zeg dat [lacht]. Onze ouders hebben vertrouwd en het was dus aan ons om aan te tonen dat er ernstige en dat dit niet alleen voor de fun. Zelfs als wij altijd kiffe zoveel, rap is een opdracht, onze taak. U hebt een punt gemeenschappelijk voor alle vier, uw wens om meer jongeren. Inclusief Menelik die uitgaan naar de Soldafada groep die nog niet de reputatie verdiend. Wat is het dat hun is mislukt volgens u? Menelik - ik ben volledig akkoord met u. De traditie was om druk op de kleine. Ik kan niet zeggen dat ik de kleine van Claude [M Barali De aka MC Solaar - NDLR] maar ik wist en hij heeft me op de koele sessies. Betreffende Soldafa, toen mijn album uitkwam, zei ik tegen mezelf dat het mijn beurt als ik groeien de kleine. De techniek van het schrijven van de versheid. De beelden die werden gebruikt als Nakk schreef hij werd gek. Wat hun gefaald heeft, die hebben we gemist, C is de professionaliteit. We hadden een label is uitgebracht in onafhankelijke maar nog niet de netten in de portofoons te bewegen het product. Zoals in petto… als we hadden gewoond met sociale netwerken, dingen zou zeer waarschijnlijk zijn geweest. Dit is een kunstenaar die verdiende te boren. Zoxea - daar ben ik het helemaal eens ben met zijn standpunt. Wist u dat het rap, in uw vrije tijd, was ook een deur-stem van de jongeren van de voorsteden? Menelik - elk moment de RAP heeft deze roeping. Spreken voor degenen die niet over de vloer. Ik heb deelgenomen aan de song 11'30 tegen de racistische wetgeving en er is niets veranderd. Het lied wordt losgelaten is twintig jaar geleden, in 1997, en wanneer gij réécoutes de woorden, je zelf te vertellen dat het geschreeuw van waarheid. Het is alsof de wereld van morgen van NTM… In feite, rap is vol van dingen maar eerst iets te creëren uit het niets. Er zijn mensen die nog geen studies, waarvoor geen diploma's, die kan dansen, die rapper, die kunnen Graffiti. Het is een cultuur die uit het niets, kunnen u verder helpen. Helaas heeft de maatschappij nog niet voldoende rekening met deze capaciteit van de rap. Zoxea - of zo, het heeft gehouden dat het nodig was. Maar de rap, dit is niet dat het niet meer. Dat is de basis voor een muziek die lot van getto's. De mensen gebruiken als uitlaatklep, om het feest, voor uitwisseling van energie. Het was de fundamenten van de Zulu natie. Ik heb verschillende workshops van de schriften in de 104 in Parijs, daarna in verschillende steden. Ik werk met niet-leds op dit moment. Voor mij is het een logisch gevolg van wat zij altijd hebben gedaan. 
Beat van boul, het was een school. Het stond op hun rug, aan al onze jongens. Van lunatic naar Malekal passanten Salif of Sir Doums. We hadden verschillende plekken van ontmoeting en, wanneer wordt geconstateerd, dit was niet het prof gezicht voor studenten maar er technieken te verdiepen! Bij aankomst op de weegschaal, hadden elk een tekst van lening, zoals de plichten die zij moesten doen. Op het podium, wanneer het saldo, elk verzonden zijn tip. Dany - werd gebruikt weegschalen om nieuwe sleutels van nieuwe teksten en nieuwe creaties. Zoxea - een echte mededinging tussen hen werd uitgevoerd. Hierdoor werd de emulatie. Wat kijken jullie op de nieuwe rap scene Frans? Zoxea - ik zal niet zeggen de nieuwe scène omdat er verschillende nieuwe scènes. Er is PNL of Jul natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Het is moeilijk om een algemeen oordeel. Menelik - Wat ik mis, zelfs indien er meerdere scholen, is de kwaliteit van de pen die er op dat moment had. Er is een gebrek aan diepte. Het was 25 jaar geleden was dertig rappers. Het is wist ik alles en iedereen wilde worden beter dan zijn buurman. Het is vandaag 3 000, niet meer weten. Op de dertig, hebben we gezegd dat er 10 procent van shits… Nou, er is altijd 10% maar op 3 000, maar in feite 300 van waardeloze en daarom is dit maakt veel meer geluid. Maar de rap is niet veranderd, hij heeft altijd zijn stromingen, zijn kracht en macht. Er is ook de race op te klikken, dit is geen garantie voor kwaliteit. Zoxea - zoals het verbruik is veranderd, de productie is veranderd. Voorheen was misschien een beetje meer tijd op de lyrics, op de prikstokken. Vandaag, alles gaat sneller, het moet produceren, met nieuwe software toegankelijk te maken voor de hele wereld. Ik zal u het voorbeeld van het monster. Men heeft de indruk dat het is simpel, maar het was niet te vinden hetzelfde monster dat zijn buurman of dat de Amerikanen. Er was onderzoek gehouden met koppen. We gingen zoeken in de jazz, rock of de ziel. We wilden er ring op een bepaalde manier afgestempeld Wise dichters van de straat. Hetzelfde geldt voor de teksten. Dany, Ratjetoe en me er nooit zo klonk, toch is de hele tijd samen. Het was hetzelfde smaken. Maar als in de LOX, Dany zal kiffer Jadakiss, ik zal kiffer Sheek Louch… alles zit in de details. Zelfs in dicht nooit heeft gedaan. Dany werkt haar volledige teksten, haar poëzie en haar metaforen; ratjetoe zal bosser zijn stem; ik zal mijn ding aan mijn zijde. Helaas is in veel van de projecten zijn vergelijkbaar. Menelik - we praten over de gouden eeuw alsof hij uit onze graven, alsof hij van returners. Maar het was altijd blijven werken. Het verstandig po' tevoorschijn een album binnenkort, hedendaagse kunst, zelf ben ik bezig met een project dat mix het rap en klassieke muziek. Men noodzakelijkerwijs in verband. Alles was gezegd dat op de nieuwe generatie en de manier van werken, we moeten schikken. Daarom zullen we zien op welke wijze brengen wij onze verschillen. Dat is de kracht van de hip-hop, terug door iets anders gaat. Wat is het dat is veranderd sinds vijftien jaar? De lyrics a-t-verloor het haar belang? Dany - mensen meer geïnteresseerd zijn in feite verkopen, verkopen en verkopen altijd. Menelik - Er is geen chronologie in de rap, dat is wat ze wil doorgeven als een bericht. De mensen noemen we de "oude". 
Maar ik geef de voorkeur aan de term "precursor". Dit is het rechtstreekse gevolg van iets. Voor ons was er geen groot ding. Het was anglicised rap, kwam in de hitlijsten. Wij willen tonen voor deze jonge generatie dat er vóór en inschrijven in een continuüm van cultuur. Ieder had zijn eigen stijl. Ik was niet zoals de Wijzen Po, die waren niet zo Stomy was het niet zoals de X-Men, etc. Elke heeft haar steen voor het bouwen van deze muur die nu vertegenwoordigt de hip-hop. Dany Dan - we noemen het de "golden age" omdat is gebleken dat dit een gouden periode, waar het begon zich terug te trekken uit de schijven. Ieder had zijn eigen stijl, zeer nauwkeurig. Het was het begin van het RAP-industrie, maar tegelijkertijd het rap blijft een tijdloze muziek. Dit is niet omdat het zich twintig jaar later kunnen we niet langer luisteren naar de oude nummers. Zoxea - We papillonnait veel tussen de studies en de muziek om je de waarheid te vertellen. Onze ouders waren een punt van eer van de studies. Was het niet alle dagen makkelijk. Zonder samen te werken, kan ik u meedelen dat ik namens u allen spreek als ik zeg dat [lacht]. Onze ouders hebben vertrouwd en het was dus aan ons om aan te tonen dat er ernstige en dat dit niet alleen voor de fun. Zelfs als wij altijd kiffe zoveel, rap is een opdracht, onze taak. U hebt een punt gemeenschappelijk voor alle vier, uw wens om meer jongeren. Inclusief Menelik die uitgaan naar de Soldafada groep die nog niet de reputatie verdiend. Wat is het dat hun is mislukt volgens u? Menelik - ik ben volledig akkoord met u. De traditie was om druk op de kleine. Ik kan niet zeggen dat ik de kleine van Claude [M Barali De aka MC Solaar - NDLR] maar ik wist en hij heeft me op de koele sessies. Betreffende Soldafa, toen mijn album uitkwam, zei ik tegen mezelf dat het mijn beurt als ik groeien de kleine. De techniek van het schrijven van de versheid. De beelden die werden gebruikt als Nakk schreef hij werd gek. Wat hun gefaald heeft, die hebben we gemist, C is de professionaliteit. We hadden een label is uitgebracht in onafhankelijke maar nog niet de netten in de portofoons te bewegen het product. Zoals in petto… als we hadden gewoond met sociale netwerken, dingen zou zeer waarschijnlijk zijn geweest. Dit is een kunstenaar die verdiende te boren. Zoxea - daar ben ik het helemaal eens ben met zijn standpunt. Wist u dat het rap, in uw vrije tijd, was ook een deur-stem van de jongeren van de voorsteden? Menelik - elk moment de RAP heeft deze roeping. Spreken voor degenen die niet over de vloer. Ik heb deelgenomen aan de song 11'30 tegen de racistische wetgeving en er is niets veranderd. Het lied wordt losgelaten is twintig jaar geleden, in 1997, en wanneer gij réécoutes de woorden, je zelf te vertellen dat het geschreeuw van waarheid. Het is alsof de wereld van morgen van NTM… In feite, rap is vol van dingen maar eerst iets te creëren uit het niets. Er zijn mensen die nog geen studies, waarvoor geen diploma's, die kan dansen, die rapper, die kunnen Graffiti. Het is een cultuur die uit het niets, kunnen u verder helpen. Helaas heeft de maatschappij nog niet voldoende rekening met deze capaciteit van de rap. Zoxea - of zo, het heeft gehouden dat het nodig was. Maar de rap, dit is niet dat het niet meer. Dat is de basis voor een muziek die lot van getto's. De mensen gebruiken als uitlaatklep, om het feest, voor uitwisseling van energie. Het was de fundamenten van de Zulu natie. Ik heb verschillende workshops van de schriften in de 104 in Parijs, daarna in verschillende steden. Ik werk met niet-leds op dit moment. Voor mij is het een logisch gevolg van wat zij altijd hebben gedaan. Beat van boul, het was een school. Het stond op hun rug, aan al onze jongens. Van lunatic naar Malekal passanten Salif of Sir Doums. We hadden verschillende plekken van ontmoeting en, wanneer wordt geconstateerd, dit was niet het prof gezicht voor studenten maar er technieken te verdiepen! Bij aankomst op de weegschaal, hadden elk een tekst van lening, zoals de plichten die zij moesten doen. Op het podium, wanneer het saldo, elk verzonden zijn tip. Dany - werd gebruikt weegschalen om nieuwe sleutels van nieuwe teksten en nieuwe creaties. Zoxea - een echte mededinging tussen hen werd uitgevoerd. Hierdoor werd de emulatie. Wat kijken jullie op de nieuwe rap scene Frans? Zoxea - ik zal niet zeggen de nieuwe scène omdat er verschillende nieuwe scènes. Er is PNL of Jul natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Het is moeilijk om een algemeen oordeel. Menelik - Wat ik mis, zelfs indien er meerdere scholen, is de kwaliteit van de pen die er op dat moment had. Er is een gebrek aan diepte. Het was 25 jaar geleden was dertig rappers. Het is wist ik alles en iedereen wilde worden beter dan zijn buurman. Het is vandaag 3 000, niet meer weten. Op de dertig, hebben we gezegd dat er 10 procent van shits… Nou, er is altijd 10% maar op 3 000, maar in feite 300 van waardeloze en daarom is dit maakt veel meer geluid. Maar de rap is niet veranderd, hij heeft altijd zijn stromingen, zijn kracht en macht. Er is ook de race op te klikken, dit is geen garantie voor kwaliteit. Zoxea - zoals het verbruik is veranderd, de productie is veranderd. Voorheen was misschien een beetje meer tijd op de lyrics, op de prikstokken. Vandaag, alles gaat sneller, het moet produceren, met nieuwe software toegankelijk te maken voor de hele wereld. Ik zal u het voorbeeld van het monster. Men heeft de indruk dat het is simpel, maar het was niet te vinden hetzelfde monster dat zijn buurman of dat de Amerikanen. Er was onderzoek gehouden met koppen. We gingen zoeken in de jazz, rock of de ziel. We wilden er ring op een bepaalde manier afgestempeld Wise dichters van de straat. Hetzelfde geldt voor de teksten. Dany, Ratjetoe en me er nooit zo klonk, toch is de hele tijd samen. Het was hetzelfde smaken. Maar als in de LOX, Dany zal kiffer Jadakiss, ik zal kiffer Sheek Louch… alles zit in de details. Zelfs in dicht nooit heeft gedaan. Dany werkt haar volledige teksten, haar poëzie en haar metaforen; ratjetoe zal bosser zijn stem; ik zal mijn ding aan mijn zijde. Helaas is in veel van de projecten zijn vergelijkbaar. 
Menelik - we praten over de gouden eeuw alsof hij uit onze graven, alsof hij van returners. Maar het was altijd blijven werken. Het verstandig po' tevoorschijn een album binnenkort, hedendaagse kunst, zelf ben ik bezig met een project dat mix het rap en klassieke muziek. Men noodzakelijkerwijs in verband. Alles was gezegd dat op de nieuwe generatie en de manier van werken, we moeten schikken. Daarom zullen we zien op welke wijze brengen wij onze verschillen. Dat is de kracht van de hip-hop, terug door iets anders gaat. Wat is het dat is veranderd sinds vijftien jaar? De lyrics a-t-verloor het haar belang? Dany - mensen meer geïnteresseerd zijn in feite verkopen, verkopen en verkopen altijd. Menelik - Er is geen chronologie in de rap, dat is wat ze wil doorgeven als een bericht. De mensen noemen we de "oude". Maar ik geef de voorkeur aan de term "precursor". Dit is het rechtstreekse gevolg van iets. Voor ons was er geen groot ding. Het was anglicised rap, kwam in de hitlijsten. Wij willen tonen voor deze jonge generatie dat er vóór en inschrijven in een continuüm van cultuur. Ieder had zijn eigen stijl. Ik was niet zoals de Wijzen Po, die waren niet zo Stomy was het niet zoals de X-Men, etc. Elke heeft haar steen voor het bouwen van deze muur die nu vertegenwoordigt de hip-hop. Dany Dan - we noemen het de "golden age" omdat is gebleken dat dit een gouden periode, waar het begon zich terug te trekken uit de schijven. Ieder had zijn eigen stijl, zeer nauwkeurig. Het was het begin van het RAP-industrie, maar tegelijkertijd het rap blijft een tijdloze muziek. Dit is niet omdat het zich twintig jaar later kunnen we niet langer luisteren naar de oude nummers. Zoxea - We papillonnait veel tussen de studies en de muziek om je de waarheid te vertellen. Onze ouders waren een punt van eer van de studies. Was het niet alle dagen makkelijk. Zonder samen te werken, kan ik u meedelen dat ik namens u allen spreek als ik zeg dat [lacht]. Onze ouders hebben vertrouwd en het was dus aan ons om aan te tonen dat er ernstige en dat dit niet alleen voor de fun. Zelfs als wij altijd kiffe zoveel, rap is een opdracht, onze taak. U hebt een punt gemeenschappelijk voor alle vier, uw wens om meer jongeren. Inclusief Menelik die uitgaan naar de Soldafada groep die nog niet de reputatie verdiend. Wat is het dat hun is mislukt volgens u? Menelik - ik ben volledig akkoord met u. De traditie was om druk op de kleine. Ik kan niet zeggen dat ik de kleine van Claude [M Barali De aka MC Solaar - NDLR] maar ik wist en hij heeft me op de koele sessies. Betreffende Soldafa, toen mijn album uitkwam, zei ik tegen mezelf dat het mijn beurt als ik groeien de kleine. De techniek van het schrijven van de versheid. De beelden die werden gebruikt als Nakk schreef hij werd gek. Wat hun gefaald heeft, die hebben we gemist, C is de professionaliteit. We hadden een label is uitgebracht in onafhankelijke maar nog niet de netten in de portofoons te bewegen het product. Zoals in petto… als we hadden gewoond met sociale netwerken, dingen zou zeer waarschijnlijk zijn geweest. Dit is een kunstenaar die verdiende te boren. Zoxea - daar ben ik het helemaal eens ben met zijn standpunt. Wist u dat het rap, in uw vrije tijd, was ook een deur-stem van de jongeren van de voorsteden? Menelik - elk moment de RAP heeft deze roeping. Spreken voor degenen die niet over de vloer. Ik heb deelgenomen aan de song 11'30 tegen de racistische wetgeving en er is niets veranderd. Het lied wordt losgelaten is twintig jaar geleden, in 1997, en wanneer gij réécoutes de woorden, je zelf te vertellen dat het geschreeuw van waarheid. Het is alsof de wereld van morgen van NTM… In feite, rap is vol van dingen maar eerst iets te creëren uit het niets. Er zijn mensen die nog geen studies, waarvoor geen diploma's, die kan dansen, die rapper, die kunnen Graffiti. Het is een cultuur die uit het niets, kunnen u verder helpen. Helaas heeft de maatschappij nog niet voldoende rekening met deze capaciteit van de rap. Zoxea - of zo, het heeft gehouden dat het nodig was. Maar de rap, dit is niet dat het niet meer. Dat is de basis voor een muziek die lot van getto's. De mensen gebruiken als uitlaatklep, om het feest, voor uitwisseling van energie. Het was de fundamenten van de Zulu natie. Ik heb verschillende workshops van de schriften in de 104 in Parijs, daarna in verschillende steden. Ik werk met niet-leds op dit moment. Voor mij is het een logisch gevolg van wat zij altijd hebben gedaan. Beat van boul, het was een school. Het stond op hun rug, aan al onze jongens. Van lunatic naar Malekal passanten Salif of Sir Doums. We hadden verschillende plekken van ontmoeting en, wanneer wordt geconstateerd, dit was niet het prof gezicht voor studenten maar er technieken te verdiepen! Bij aankomst op de weegschaal, hadden elk een tekst van lening, zoals de plichten die zij moesten doen. Op het podium, wanneer het saldo, elk verzonden zijn tip. Dany - werd gebruikt weegschalen om nieuwe sleutels van nieuwe teksten en nieuwe creaties. Zoxea - een echte mededinging tussen hen werd uitgevoerd. Hierdoor werd de emulatie. Wat kijken jullie op de nieuwe rap scene Frans? Zoxea - ik zal niet zeggen de nieuwe scène omdat er verschillende nieuwe scènes. Er is PNL of Jul natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Het is moeilijk om een algemeen oordeel. Menelik - Wat ik mis, zelfs indien er meerdere scholen, is de kwaliteit van de pen die er op dat moment had. Er is een gebrek aan diepte. Het was 25 jaar geleden was dertig rappers. Het is wist ik alles en iedereen wilde worden beter dan zijn buurman. Het is vandaag 3 000, niet meer weten. Op de dertig, hebben we gezegd dat er 10 procent van shits… Nou, er is altijd 10% maar op 3 000, maar in feite 300 van waardeloze en daarom is dit maakt veel meer geluid. Maar de rap is niet veranderd, hij heeft altijd zijn stromingen, zijn kracht en macht. Er is ook de race op te klikken, dit is geen garantie voor kwaliteit. Zoxea - zoals het verbruik is veranderd, de productie is veranderd. Voorheen was misschien een beetje meer tijd op de lyrics, op de prikstokken. Vandaag, alles gaat sneller, het moet produceren, met nieuwe software toegankelijk te maken voor de hele wereld. Ik zal u het voorbeeld van het monster. Men heeft de indruk dat het is simpel, maar het was niet te vinden hetzelfde monster dat zijn buurman of dat de Amerikanen. Er was onderzoek gehouden met koppen. We gingen zoeken in de jazz, rock of de ziel. We wilden er ring op een bepaalde manier afgestempeld Wise dichters van de straat. Hetzelfde geldt voor de teksten. Dany, Ratjetoe en me er nooit zo klonk, toch is de hele tijd samen. Het was hetzelfde smaken. Maar als in de LOX, Dany zal kiffer Jadakiss, ik zal kiffer Sheek Louch… alles zit in de details. Zelfs in dicht nooit heeft gedaan. Dany werkt haar volledige teksten, haar poëzie en haar metaforen; ratjetoe zal bosser zijn stem; ik zal mijn ding aan mijn zijde. 
Helaas is in veel van de projecten zijn vergelijkbaar. Menelik - we praten over de gouden eeuw alsof hij uit onze graven, alsof hij van returners. Maar het was altijd blijven werken. Het verstandig po' tevoorschijn een album binnenkort, hedendaagse kunst, zelf ben ik bezig met een project dat mix het rap en klassieke muziek. Men noodzakelijkerwijs in verband. Alles was gezegd dat op de nieuwe generatie en de manier van werken, we moeten schikken. Daarom zullen we zien op welke wijze brengen wij onze verschillen. Dat is de kracht van de hip-hop, terug door iets anders gaat. Wat is het dat is veranderd sinds vijftien jaar? De lyrics a-t-verloor het haar belang? Dany - mensen meer geïnteresseerd zijn in feite verkopen, verkopen en verkopen altijd. Menelik - Er is geen chronologie in de rap, dat is wat ze wil doorgeven als een bericht. De mensen noemen we de "oude". Maar ik geef de voorkeur aan de term "precursor". Dit is het rechtstreekse gevolg van iets. Voor ons was er geen groot ding. Het was anglicised rap, kwam in de hitlijsten. Wij willen tonen voor deze jonge generatie dat er vóór en inschrijven in een continuüm van cultuur. Ieder had zijn eigen stijl. Ik was niet zoals de Wijzen Po, die waren niet zo Stomy was het niet zoals de X-Men, etc. Elke heeft haar steen voor het bouwen van deze muur die nu vertegenwoordigt de hip-hop. Dany Dan - we noemen het de "golden age" omdat is gebleken dat dit een gouden periode, waar het begon zich terug te trekken uit de schijven. Ieder had zijn eigen stijl, zeer nauwkeurig. Het was het begin van het RAP-industrie, maar tegelijkertijd het rap blijft een tijdloze muziek. Dit is niet omdat het zich twintig jaar later kunnen we niet langer luisteren naar de oude nummers. Zoxea - We papillonnait veel tussen de studies en de muziek om je de waarheid te vertellen. Onze ouders waren een punt van eer van de studies. Was het niet alle dagen makkelijk. Zonder samen te werken, kan ik u meedelen dat ik namens u allen spreek als ik zeg dat [lacht]. Onze ouders hebben vertrouwd en het was dus aan ons om aan te tonen dat er ernstige en dat dit niet alleen voor de fun. Zelfs als wij altijd kiffe zoveel, rap is een opdracht, onze taak. 
U hebt een punt gemeenschappelijk voor alle vier, uw wens om meer jongeren. Inclusief Menelik die uitgaan naar de Soldafada groep die nog niet de reputatie verdiend. Wat is het dat hun is mislukt volgens u? Menelik - ik ben volledig akkoord met u. De traditie was om druk op de kleine. Ik kan niet zeggen dat ik de kleine van Claude [M Barali De aka MC Solaar - NDLR] maar ik wist en hij heeft me op de koele sessies. Betreffende Soldafa, toen mijn album uitkwam, zei ik tegen mezelf dat het mijn beurt als ik groeien de kleine. De techniek van het schrijven van de versheid. De beelden die werden gebruikt als Nakk schreef hij werd gek. Wat hun gefaald heeft, die hebben we gemist, C is de professionaliteit. We hadden een label is uitgebracht in onafhankelijke maar nog niet de netten in de portofoons te bewegen het product. Zoals in petto… als we hadden gewoond met sociale netwerken, dingen zou zeer waarschijnlijk zijn geweest. Dit is een kunstenaar die verdiende te boren. Zoxea - daar ben ik het helemaal eens ben met zijn standpunt. Wist u dat het rap, in uw vrije tijd, was ook een deur-stem van de jongeren van de voorsteden? Menelik - elk moment de RAP heeft deze roeping. Spreken voor degenen die niet over de vloer. Ik heb deelgenomen aan de song 11'30 tegen de racistische wetgeving en er is niets veranderd. Het lied wordt losgelaten is twintig jaar geleden, in 1997, en wanneer gij réécoutes de woorden, je zelf te vertellen dat het geschreeuw van waarheid. Het is alsof de wereld van morgen van NTM… In feite, rap is vol van dingen maar eerst iets te creëren uit het niets. Er zijn mensen die nog geen studies, waarvoor geen diploma's, die kan dansen, die rapper, die kunnen Graffiti. Het is een cultuur die uit het niets, kunnen u verder helpen. Helaas heeft de maatschappij nog niet voldoende rekening met deze capaciteit van de rap. Zoxea - of zo, het heeft gehouden dat het nodig was. Maar de rap, dit is niet dat het niet meer. Dat is de basis voor een muziek die lot van getto's. De mensen gebruiken als uitlaatklep, om het feest, voor uitwisseling van energie. Het was de fundamenten van de Zulu natie. Ik heb verschillende workshops van de schriften in de 104 in Parijs, daarna in verschillende steden. Ik werk met niet-leds op dit moment. Voor mij is het een logisch gevolg van wat zij altijd hebben gedaan. Beat van boul, het was een school. Het stond op hun rug, aan al onze jongens. Van lunatic naar Malekal passanten Salif of Sir Doums. We hadden verschillende plekken van ontmoeting en, wanneer wordt geconstateerd, dit was niet het prof gezicht voor studenten maar er technieken te verdiepen! Bij aankomst op de weegschaal, hadden elk een tekst van lening, zoals de plichten die zij moesten doen. Op het podium, wanneer het saldo, elk verzonden zijn tip. Dany - werd gebruikt weegschalen om nieuwe sleutels van nieuwe teksten en nieuwe creaties. Zoxea - een echte mededinging tussen hen werd uitgevoerd. Hierdoor werd de emulatie. Wat kijken jullie op de nieuwe rap scene Frans? Zoxea - ik zal niet zeggen de nieuwe scène omdat er verschillende nieuwe scènes. Er is PNL of Jul natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Het is moeilijk om een algemeen oordeel. Menelik - Wat ik mis, zelfs indien er meerdere scholen, is de kwaliteit van de pen die er op dat moment had. Er is een gebrek aan diepte. Het was 25 jaar geleden was dertig rappers. Het is wist ik alles en iedereen wilde worden beter dan zijn buurman. Het is vandaag 3 000, niet meer weten. Op de dertig, hebben we gezegd dat er 10 procent van shits… Nou, er is altijd 10% maar op 3 000, maar in feite 300 van waardeloze en daarom is dit maakt veel meer geluid. Maar de rap is niet veranderd, hij heeft altijd zijn stromingen, zijn kracht en macht. Er is ook de race op te klikken, dit is geen garantie voor kwaliteit. Zoxea - zoals het verbruik is veranderd, de productie is veranderd. Voorheen was misschien een beetje meer tijd op de lyrics, op de prikstokken. Vandaag, alles gaat sneller, het moet produceren, met nieuwe software toegankelijk te maken voor de hele wereld. Ik zal u het voorbeeld van het monster. Men heeft de indruk dat het is simpel, maar het was niet te vinden hetzelfde monster dat zijn buurman of dat de Amerikanen. Er was onderzoek gehouden met koppen. We gingen zoeken in de jazz, rock of de ziel. We wilden er ring op een bepaalde manier afgestempeld Wise dichters van de straat. Hetzelfde geldt voor de teksten. Dany, Ratjetoe en me er nooit zo klonk, toch is de hele tijd samen. Het was hetzelfde smaken. Maar als in de LOX, Dany zal kiffer Jadakiss, ik zal kiffer Sheek Louch… alles zit in de details. Zelfs in dicht nooit heeft gedaan. Dany werkt haar volledige teksten, haar poëzie en haar metaforen; ratjetoe zal bosser zijn stem; ik zal mijn ding aan mijn zijde. Helaas is in veel van de projecten zijn vergelijkbaar. Menelik - we praten over de gouden eeuw alsof hij uit onze graven, alsof hij van returners. 
Maar het was altijd blijven werken. Het verstandig po' tevoorschijn een album binnenkort, hedendaagse kunst, zelf ben ik bezig met een project dat mix het rap en klassieke muziek. Men noodzakelijkerwijs in verband. Alles was gezegd dat op de nieuwe generatie en de manier van werken, we moeten schikken. Daarom zullen we zien op welke wijze brengen wij onze verschillen. Dat is de kracht van de hip-hop, terug door iets anders gaat. Wat is het dat is veranderd sinds vijftien jaar? De lyrics a-t-verloor het haar belang? Dany - mensen meer geïnteresseerd zijn in feite verkopen, verkopen en verkopen altijd. Menelik - Er is geen chronologie in de rap, dat is wat ze wil doorgeven als een bericht. De mensen noemen we de "oude". Maar ik geef de voorkeur aan de term "precursor". Dit is het rechtstreekse gevolg van iets. Voor ons was er geen groot ding. Het was anglicised rap, kwam in de hitlijsten. Wij willen tonen voor deze jonge generatie dat er vóór en inschrijven in een continuüm van cultuur. Ieder had zijn eigen stijl. Ik was niet zoals de Wijzen Po, die waren niet zo Stomy was het niet zoals de X-Men, etc. Elke heeft haar steen voor het bouwen van deze muur die nu vertegenwoordigt de hip-hop. Dany Dan - we noemen het de "golden age" omdat is gebleken dat dit een gouden periode, waar het begon zich terug te trekken uit de schijven. Ieder had zijn eigen stijl, zeer nauwkeurig. Het was het begin van het RAP-industrie, maar tegelijkertijd het rap blijft een tijdloze muziek. Dit is niet omdat het zich twintig jaar later kunnen we niet langer luisteren naar de oude nummers. Zoxea - We papillonnait veel tussen de studies en de muziek om je de waarheid te vertellen. Onze ouders waren een punt van eer van de studies. Was het niet alle dagen makkelijk. Zonder samen te werken, kan ik u meedelen dat ik namens u allen spreek als ik zeg dat [lacht]. Onze ouders hebben vertrouwd en het was dus aan ons om aan te tonen dat er ernstige en dat dit niet alleen voor de fun. Zelfs als wij altijd kiffe zoveel, rap is een opdracht, onze taak. U hebt een punt gemeenschappelijk voor alle vier, uw wens om meer jongeren. Inclusief Menelik die uitgaan naar de Soldafada groep die nog niet de reputatie verdiend. Wat is het dat hun is mislukt volgens u? Menelik - ik ben volledig akkoord met u. De traditie was om druk op de kleine. Ik kan niet zeggen dat ik de kleine van Claude [M Barali De aka MC Solaar - NDLR] maar ik wist en hij heeft me op de koele sessies. Betreffende Soldafa, toen mijn album uitkwam, zei ik tegen mezelf dat het mijn beurt als ik groeien de kleine. De techniek van het schrijven van de versheid. De beelden die werden gebruikt als Nakk schreef hij werd gek. Wat hun gefaald heeft, die hebben we gemist, C is de professionaliteit. We hadden een label is uitgebracht in onafhankelijke maar nog niet de netten in de portofoons te bewegen het product. Zoals in petto… als we hadden gewoond met sociale netwerken, dingen zou zeer waarschijnlijk zijn geweest. Dit is een kunstenaar die verdiende te boren. Zoxea - daar ben ik het helemaal eens ben met zijn standpunt. Wist u dat het rap, in uw vrije tijd, was ook een deur-stem van de jongeren van de voorsteden? Menelik - elk moment de RAP heeft deze roeping. Spreken voor degenen die niet over de vloer. Ik heb deelgenomen aan de song 11'30 tegen de racistische wetgeving en er is niets veranderd. Het lied wordt losgelaten is twintig jaar geleden, in 1997, en wanneer gij réécoutes de woorden, je zelf te vertellen dat het geschreeuw van waarheid. Het is alsof de wereld van morgen van NTM… In feite, rap is vol van dingen maar eerst iets te creëren uit het niets. Er zijn mensen die nog geen studies, waarvoor geen diploma's, die kan dansen, die rapper, die kunnen Graffiti. Het is een cultuur die uit het niets, kunnen u verder helpen. Helaas heeft de maatschappij nog niet voldoende rekening met deze capaciteit van de rap. Zoxea - of zo, het heeft gehouden dat het nodig was. Maar de rap, dit is niet dat het niet meer. Dat is de basis voor een muziek die lot van getto's. De mensen gebruiken als uitlaatklep, om het feest, voor uitwisseling van energie. Het was de fundamenten van de Zulu natie. Ik heb verschillende workshops van de schriften in de 104 in Parijs, daarna in verschillende steden. Ik werk met niet-leds op dit moment. Voor mij is het een logisch gevolg van wat zij altijd hebben gedaan. Beat van boul, het was een school. Het stond op hun rug, aan al onze jongens. Van lunatic naar Malekal passanten Salif of Sir Doums. We hadden verschillende plekken van ontmoeting en, wanneer wordt geconstateerd, dit was niet het prof gezicht voor studenten maar er technieken te verdiepen! Bij aankomst op de weegschaal, hadden elk een tekst van lening, zoals de plichten die zij moesten doen. Op het podium, wanneer het saldo, elk verzonden zijn tip. Dany - werd gebruikt weegschalen om nieuwe sleutels van nieuwe teksten en nieuwe creaties. Zoxea - een echte mededinging tussen hen werd uitgevoerd. Hierdoor werd de emulatie. Wat kijken jullie op de nieuwe rap scene Frans? Zoxea - ik zal niet zeggen de nieuwe scène omdat er verschillende nieuwe scènes. Er is PNL of Jul natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Het is moeilijk om een algemeen oordeel. Menelik - Wat ik mis, zelfs indien er meerdere scholen, is de kwaliteit van de pen die er op dat moment had. Er is een gebrek aan diepte. Het was 25 jaar geleden was dertig rappers. Het is wist ik alles en iedereen wilde worden beter dan zijn buurman. Het is vandaag 3 000, niet meer weten. Op de dertig, hebben we gezegd dat er 10 procent van shits… 
Nou, er is altijd 10% maar op 3 000, maar in feite 300 van waardeloze en daarom is dit maakt veel meer geluid. Maar de rap is niet veranderd, hij heeft altijd zijn stromingen, zijn kracht en macht. Er is ook de race op te klikken, dit is geen garantie voor kwaliteit. Zoxea - zoals het verbruik is veranderd, de productie is veranderd. Voorheen was misschien een beetje meer tijd op de lyrics, op de prikstokken. Vandaag, alles gaat sneller, het moet produceren, met nieuwe software toegankelijk te maken voor de hele wereld. Ik zal u het voorbeeld van het monster. Men heeft de indruk dat het is simpel, maar het was niet te vinden hetzelfde monster dat zijn buurman of dat de Amerikanen. Er was onderzoek gehouden met koppen. We gingen zoeken in de jazz, rock of de ziel. We wilden er ring op een bepaalde manier afgestempeld Wise dichters van de straat. Hetzelfde geldt voor de teksten. Dany, Ratjetoe en me er nooit zo klonk, toch is de hele tijd samen. Het was hetzelfde smaken. Maar als in de LOX, Dany zal kiffer Jadakiss, ik zal kiffer Sheek Louch… alles zit in de details. Zelfs in dicht nooit heeft gedaan. Dany werkt haar volledige teksten, haar poëzie en haar metaforen; ratjetoe zal bosser zijn stem; ik zal mijn ding aan mijn zijde. Helaas is in veel van de projecten zijn vergelijkbaar. Menelik - we praten over de gouden eeuw alsof hij uit onze graven, alsof hij van returners. Maar het was altijd blijven werken. Het verstandig po' tevoorschijn een album binnenkort, hedendaagse kunst, zelf ben ik bezig met een project dat mix het rap en klassieke muziek. Men noodzakelijkerwijs in verband. Alles was gezegd dat op de nieuwe generatie en de manier van werken, we moeten schikken. Daarom zullen we zien op welke wijze brengen wij onze verschillen. Dat is de kracht van de hip-hop, terug door iets anders gaat. Wat is het dat is veranderd sinds vijftien jaar? De lyrics a-t-verloor het haar belang? Dany - mensen meer geïnteresseerd zijn in feite verkopen, verkopen en verkopen altijd.