Zoxea - Het is grappig, want onze volgende album is een bijzonderheid. Sinds tien jaar herhalen wij:
 "Wanneer is het dat u terugkomt?" meer de datum aanpak, hoe meer mensen weten dat er in de studio en voorbereiding. De vraag is dan ook: "dan zal het hoe? Rap, huidige of vroegere?" Er wordt gezegd dat wij dat gaan doen, dat we terug met de nieuwe muziek. Het heeft anders moest, vanuit het oogpunt van instrumentaal. Er werd gezegd: "Dat is wat definieert de val? Wat is het dat definieert de rap de jaren 1990?" is het de beat en het ritme. "Wat is de sterkte van de rap?" De stijl en de woorden. Het is doordacht, hebben we het in de koekenpan om een hint, het "no-beat". Het is rap, maar het ritme delen zijn gemaakt door de stroming. Melopheloo - één breekt de hele structuur. Menelik - Het is grappig wat je zegt, want ik ben partij van dezelfde opmerking voor mijn project, maar ik heb anders handelde met Qlassik. Ik Rappe zonder beat en ik m gebaseerd op de piano op het podium voor de rap. De tekst en de scansion neemt de rest. Dit is te gek. Zoxea - ik denk dat de evolutie. Bovendien Dany heeft ons ontdek een jonge groep onlangs. Hij belde me op een ochtend om me te vertellen: "Oh Ik hoorde een stukje crazy." Dany die zeer strak op dit moment met de rap, een beetje boos, roept mij heel vroeg. Ik zei dat hij was raar [lacht]. Hij zei tegen mij: "Er is een groep die inderdaad zoals wij deze jonge New Yorkers." Ze waren zoals wij, ze heten Westzijde Gunn. De toekomst wordt uitgevoerd. Dany Dan - heeft verwijderd van de ritme is eenvoudig. Ik herinner mij een dag hadden we een afspraak in de studio, ik vond Melo. Het aankomt op Zox helmen en hij zegt: "Wat denkt u dat als we dat?" Een verwijdert het ritme en daar gaan we dan. En het werkt en het is prachtig. Zoxea - Minnow, moet een lied samen (lacht). Menelik - het werkt! (Lacht). Tot slot, heb je geprobeerd om Solaar op de tour? Menelik -Ieder heeft zijn waarheid. Eerlijk, ik heb wilde komen want ergens is het leven van de cultuur. Dat is wat ik zei tegen hem: "Het moet herstellen op deze manier met mensen." Het legt het wil, misschien is er een leuke verrassing tijdens de tour, zoals de hereniging van meningsuiting Direkt. De meerderheid van de fracties er op vrijwel alle datums, dat zeer sterk is. Zoxea - de top zouden zijn geweest, zoals Solaar of NTM, lunatic en mafia k1'fry er zijn. Het zou prachtig, zelfs als het maaibord is al erg mooi. Menelik - het zal komen. Dit is een primeur, we hadden nooit iets gedaan ook trans. Op het moment dat sommige fracties niet praten met andere of als het minste vond, etc. maar aan de onderkant is onze cultuur, c is de hiphop. Het is noodzakelijk dat wij delen, dat mensen deze muziek als we willen.Aan het begin van de jaren 2010 in de sectie "Cinéma-Audiovisuel" van het Lycée Bréquigny, in Rennes, de loop van de geschiedenis van de zevende kunst gaat over de filmografie van Eric Rohmer. Maar tijdens dat professor roept mijn avond bij Maud en de knie van duidelijke, een leerling, Lujipeka, lot zijn laptop en begint te kijken naar een porno. Door de smartphone en het gedeelte van de benen in de lucht begint te chatten met Foda C, vervolgens met Larry Garcia (aka Lorenzo) en Yro, ook aanwezig in de klas. De discussie draait op de muziek. Ze zijn te vinden aan het einde van de cursus om een freestyle ("geen enkele rotte", zijn zij in retrospect) en "beginnen te slepen. De kleine band, ook bestaande uit Sully, Savaane Shaman en Chaps, zal snel geboren in Columbine. Alle afgeleid van deze middelbare school en haar artistieke kanalen, de Rennes 8 beginnen te vragen hun punchlines op producties die zij opstellen. En natuurlijk deze filmfanaten aangingen hun videos. Hun eerste clip burggraaf in 2014 schudt het sociale netwerken en zal worden voortgezet in de Zap of Spion, master-norm van de virale video op de Franse website. De collectieve creëert voor de gelegenheid haar rap "karakters", yro wordt Charles Burggraaf, vermogende jonge van Dinard die chantte: "Ik weet niet het geweld, ik regel mijn rekeningen per cheque" en "de arme landen niet weten / IK'veux goed laat een kaartje, maar dat zij niet willen". Maar het netwerk van Franse rap is moeilijk op te vangen in de tweede graad. Een site zoals culturerap.fr hekelt evenals "deze echte rijke (maar valse rappers)" waardoor "de rap van Bobo zijn intrede deed". Niet wat de collectieve, wiens naam verwijst naar een fascinatie voor de olifant van Gus Van Sant die voor de schietpartij schoolmeisje, verklaren zij. Met de klemmetjes aan de tijden foutraques en behandeld, en teksten die mix milt puberale verwijzingen filmfanaten en punchlines poëtisch absurd, de Rennes studenten blijven na hun titels waar de auto-tune is nodig, beetje bij beetje. Met een constante: in Columbine als een van de beste hostels, alles is zelfgemaakt. "Geluiden, clips, de mix, de post-prod: 
alles gebeurt intern, vertelt Foda C, elk heeft een prioritaire taak: de productie, het beheer van de camera op de klemmetjes, rap, beatmaking, of het beheer van het audiovisuele aspect. Maar toen iedereen geeft zijn mening; elk geluid, elk vers, elk filmpje wordt besproken collectief elke brengt zijn stenen van het gebouw. Van alle manieren, niemand vindt het leuk om alone". Foto Vincent Gerbet voor Les Inrocks Aanneming tot het einde van de techniek van DHZ, Columbine zal komen zonder hulp van buitenaf zijn eerste album Clubbing for Columbine, aan het begin van het afgelopen jaar. Met klanken "oude van verscheidene jaren", beschrijft Foda C en andere meer recente. Onder hen bevinden zich de nugget Prélis het, waar de beat gebeurt alleen na twee minuten om het plezier laatste Voor deze eerste schijf, het vaartuig is totaal: "We woonden in een appartement tot zes, als opgenomen in het huis van Jansen en dat was met zijn leger Chick moest doen, het was behoorlijk Yolo…. Dit eerste album, we ons, we hadden de bestanden in het Appart en we stuurden de schijven door de positie", vertelt Lujipeka. Van oorsprong uit een gebied dat men dacht dat verloren voor de RAP omdat Manau, Rennes studenten van Columbine niet voornemens zijn echter niet de afslag: "Het is meer hard te professionaliseren, er is minder mensen die tot u komen, structuren die er bestaan. En soms moest kopen de matos, omdat de leasemaatschappijen niet had dit type apparatuur…. Maar er is ook de faciliteiten, zoals deze gigantische appartementen waarin we allemaal kunnen leven, of bijna", beschrijft Foda C. Zoxea - Het is grappig, want onze volgende album is een bijzonderheid. Sinds tien jaar herhalen wij: "Wanneer is het dat u terugkomt?" meer de datum aanpak, hoe meer mensen weten dat er in de studio en voorbereiding. De vraag is dan ook: "dan zal het hoe? Rap, huidige of vroegere?" Er wordt gezegd dat wij dat gaan doen, dat we terug met de nieuwe muziek. Het heeft anders moest, vanuit het oogpunt van instrumentaal. Er werd gezegd: "Dat is wat definieert de val? Wat is het dat definieert de rap de jaren 1990?" is het de beat en het ritme. "Wat is de sterkte van de rap?" De stijl en de woorden. Het is doordacht, hebben we het in de koekenpan om een hint, het "no-beat". Het is rap, maar het ritme delen zijn gemaakt door de stroming. Melopheloo - één breekt de hele structuur. Menelik - Het is grappig wat je zegt, want ik ben partij van dezelfde opmerking voor mijn project, maar ik heb anders handelde met Qlassik. Ik Rappe zonder beat en ik m gebaseerd op de piano op het podium voor de rap. De tekst en de scansion neemt de rest. Dit is te gek. Zoxea - ik denk dat de evolutie. Bovendien Dany heeft ons ontdek een jonge groep onlangs. Hij belde me op een ochtend om me te vertellen: "Oh Ik hoorde een stukje crazy." Dany die zeer strak op dit moment met de rap, een beetje boos, roept mij heel vroeg. Ik zei dat hij was raar [lacht]. Hij zei tegen mij: "Er is een groep die inderdaad zoals wij deze jonge New Yorkers." Ze waren zoals wij, ze heten Westzijde Gunn. De toekomst wordt uitgevoerd. Dany Dan - heeft verwijderd van de ritme is eenvoudig. Ik herinner mij een dag hadden we een afspraak in de studio, ik vond Melo. Het aankomt op Zox helmen en hij zegt: "Wat denkt u dat als we dat?" Een verwijdert het ritme en daar gaan we dan. En het werkt en het is prachtig. Zoxea - Minnow, moet een lied samen (lacht). Menelik - het werkt! (Lacht). Tot slot, heb je geprobeerd om Solaar op de tour? Menelik -Ieder heeft zijn waarheid. Eerlijk, ik heb wilde komen want ergens is het leven van de cultuur. Dat is wat ik zei tegen hem: "Het moet herstellen op deze manier met mensen." Het legt het wil, misschien is er een leuke verrassing tijdens de tour, zoals de hereniging van meningsuiting Direkt. De meerderheid van de fracties er op vrijwel alle datums, dat zeer sterk is. Zoxea - de top zouden zijn geweest, zoals Solaar of NTM, lunatic en mafia k1'fry er zijn. Het zou prachtig, zelfs als het maaibord is al erg mooi. Menelik - het zal komen. Dit is een primeur, we hadden nooit iets gedaan ook trans. Op het moment dat sommige fracties niet praten met andere of als het minste vond, etc. maar aan de onderkant is onze cultuur, c is de hiphop. Het is noodzakelijk dat wij delen, dat mensen deze muziek als we willen.Aan het begin van de jaren 2010 in de sectie "Cinéma-Audiovisuel" van het Lycée Bréquigny, in Rennes, de loop van de geschiedenis van de zevende kunst gaat over de filmografie van Eric Rohmer. Maar tijdens dat professor roept mijn avond bij Maud en de knie van duidelijke, een leerling, Lujipeka, lot zijn laptop en begint te kijken naar een porno. Door de smartphone en het gedeelte van de benen in de lucht begint te chatten met Foda C, vervolgens met Larry Garcia (aka Lorenzo) en Yro, ook aanwezig in de klas. De discussie draait op de muziek. Ze zijn te vinden aan het einde van de cursus om een freestyle ("geen enkele rotte", zijn zij in retrospect) en "beginnen te slepen. De kleine band, ook bestaande uit Sully, Savaane Shaman en Chaps, zal snel geboren in Columbine. Alle afgeleid van deze middelbare school en haar artistieke kanalen, de Rennes 8 beginnen te vragen hun punchlines op producties die zij opstellen. 
En natuurlijk deze filmfanaten aangingen hun videos. Hun eerste clip burggraaf in 2014 schudt het sociale netwerken en zal worden voortgezet in de Zap of Spion, master-norm van de virale video op de Franse website. De collectieve creëert voor de gelegenheid haar rap "karakters", yro wordt Charles Burggraaf, vermogende jonge van Dinard die chantte: "Ik weet niet het geweld, ik regel mijn rekeningen per cheque" en "de arme landen niet weten / IK'veux goed laat een kaartje, maar dat zij niet willen". Maar het netwerk van Franse rap is moeilijk op te vangen in de tweede graad. Een site zoals culturerap.fr hekelt evenals "deze echte rijke (maar valse rappers)" waardoor "de rap van Bobo zijn intrede deed". Niet wat de collectieve, wiens naam verwijst naar een fascinatie voor de olifant van Gus Van Sant die voor de schietpartij schoolmeisje, verklaren zij. Met de klemmetjes aan de tijden foutraques en behandeld, en teksten die mix milt puberale verwijzingen filmfanaten en punchlines poëtisch absurd, de Rennes studenten blijven na hun titels waar de auto-tune is nodig, beetje bij beetje. Met een constante: in Columbine als een van de beste hostels, alles is zelfgemaakt. "Geluiden, clips, de mix, de post-prod: alles gebeurt intern, vertelt Foda C, elk heeft een prioritaire taak: de productie, het beheer van de camera op de klemmetjes, rap, beatmaking, of het beheer van het audiovisuele aspect. Maar toen iedereen geeft zijn mening; elk geluid, elk vers, elk filmpje wordt besproken collectief elke brengt zijn stenen van het gebouw. Van alle manieren, niemand vindt het leuk om alone". Foto Vincent Gerbet voor Les Inrocks Aanneming tot het einde van de techniek van DHZ, Columbine zal komen zonder hulp van buitenaf zijn eerste album Clubbing for Columbine, aan het begin van het afgelopen jaar. Met klanken "oude van verscheidene jaren", beschrijft Foda C en andere meer recente. Onder hen bevinden zich de nugget Prélis het, waar de beat gebeurt alleen na twee minuten om het plezier laatste Voor deze eerste schijf, het vaartuig is totaal: "We woonden in een appartement tot zes, als opgenomen in het huis van Jansen en dat was met zijn leger Chick moest doen, het was behoorlijk Yolo…. Dit eerste album, we ons, we hadden de bestanden in het Appart en we stuurden de schijven door de positie", vertelt Lujipeka. Van oorsprong uit een gebied dat men dacht dat verloren voor de RAP omdat Manau, Rennes studenten van Columbine niet voornemens zijn echter niet de afslag: "Het is meer hard te professionaliseren, er is minder mensen die tot u komen, structuren die er bestaan. En soms moest kopen de matos, omdat de leasemaatschappijen niet had dit type apparatuur…. Maar er is ook de faciliteiten, zoals deze gigantische appartementen waarin we allemaal kunnen leven, of bijna", beschrijft Foda C. Zoxea - Het is grappig, want onze volgende album is een bijzonderheid. Sinds tien jaar herhalen wij: "Wanneer is het dat u terugkomt?" meer de datum aanpak, hoe meer mensen weten dat er in de studio en voorbereiding. De vraag is dan ook: "dan zal het hoe? Rap, huidige of vroegere?" Er wordt gezegd dat wij dat gaan doen, dat we terug met de nieuwe muziek. Het heeft anders moest, vanuit het oogpunt van instrumentaal. Er werd gezegd: "Dat is wat definieert de val? Wat is het dat definieert de rap de jaren 1990?" is het de beat en het ritme. "Wat is de sterkte van de rap?" De stijl en de woorden. Het is doordacht, hebben we het in de koekenpan om een hint, het "no-beat". Het is rap, maar het ritme delen zijn gemaakt door de stroming. Melopheloo - één breekt de hele structuur. Menelik - Het is grappig wat je zegt, want ik ben partij van dezelfde opmerking voor mijn project, maar ik heb anders handelde met Qlassik. Ik Rappe zonder beat en ik m gebaseerd op de piano op het podium voor de rap. De tekst en de scansion neemt de rest. Dit is te gek. Zoxea - ik denk dat de evolutie. Bovendien Dany heeft ons ontdek een jonge groep onlangs. Hij belde me op een ochtend om me te vertellen: "Oh Ik hoorde een stukje crazy." Dany die zeer strak op dit moment met de rap, een beetje boos, roept mij heel vroeg. Ik zei dat hij was raar [lacht]. Hij zei tegen mij: "Er is een groep die inderdaad zoals wij deze jonge New Yorkers." Ze waren zoals wij, ze heten Westzijde Gunn. De toekomst wordt uitgevoerd. Dany Dan - heeft verwijderd van de ritme is eenvoudig. Ik herinner mij een dag hadden we een afspraak in de studio, ik vond Melo. Het aankomt op Zox helmen en hij zegt: "Wat denkt u dat als we dat?" Een verwijdert het ritme en daar gaan we dan. En het werkt en het is prachtig. Zoxea - Minnow, moet een lied samen (lacht). Menelik - het werkt! (Lacht). Tot slot, heb je geprobeerd om Solaar op de tour? Menelik -Ieder heeft zijn waarheid. Eerlijk, ik heb wilde komen want ergens is het leven van de cultuur. Dat is wat ik zei tegen hem: "Het moet herstellen op deze manier met mensen." Het legt het wil, misschien is er een leuke verrassing tijdens de tour, zoals de hereniging van meningsuiting Direkt. De meerderheid van de fracties er op vrijwel alle datums, dat zeer sterk is. Zoxea - de top zouden zijn geweest, zoals Solaar of NTM, lunatic en mafia k1'fry er zijn. Het zou prachtig, zelfs als het maaibord is al erg mooi. Menelik - het zal komen. 
Dit is een primeur, we hadden nooit iets gedaan ook trans. Op het moment dat sommige fracties niet praten met andere of als het minste vond, etc. maar aan de onderkant is onze cultuur, c is de hiphop. Het is noodzakelijk dat wij delen, dat mensen deze muziek als we willen.Aan het begin van de jaren 2010 in de sectie "Cinéma-Audiovisuel" van het Lycée Bréquigny, in Rennes, de loop van de geschiedenis van de zevende kunst gaat over de filmografie van Eric Rohmer. Maar tijdens dat professor roept mijn avond bij Maud en de knie van duidelijke, een leerling, Lujipeka, lot zijn laptop en begint te kijken naar een porno. Door de smartphone en het gedeelte van de benen in de lucht begint te chatten met Foda C, vervolgens met Larry Garcia (aka Lorenzo) en Yro, ook aanwezig in de klas. De discussie draait op de muziek. Ze zijn te vinden aan het einde van de cursus om een freestyle ("geen enkele rotte", zijn zij in retrospect) en "beginnen te slepen. De kleine band, ook bestaande uit Sully, Savaane Shaman en Chaps, zal snel geboren in Columbine. Alle afgeleid van deze middelbare school en haar artistieke kanalen, de Rennes 8 beginnen te vragen hun punchlines op producties die zij opstellen. En natuurlijk deze filmfanaten aangingen hun videos. Hun eerste clip burggraaf in 2014 schudt het sociale netwerken en zal worden voortgezet in de Zap of Spion, master-norm van de virale video op de Franse website. De collectieve creëert voor de gelegenheid haar rap "karakters", yro wordt Charles Burggraaf, vermogende jonge van Dinard die chantte: "Ik weet niet het geweld, ik regel mijn rekeningen per cheque" en "de arme landen niet weten / IK'veux goed laat een kaartje, maar dat zij niet willen". Maar het netwerk van Franse rap is moeilijk op te vangen in de tweede graad. Een site zoals culturerap.fr hekelt evenals "deze echte rijke (maar valse rappers)" waardoor "de rap van Bobo zijn intrede deed". Niet wat de collectieve, wiens naam verwijst naar een fascinatie voor de olifant van Gus Van Sant die voor de schietpartij schoolmeisje, verklaren zij. Met de klemmetjes aan de tijden foutraques en behandeld, en teksten die mix milt puberale verwijzingen filmfanaten en punchlines poëtisch absurd, de Rennes studenten blijven na hun titels waar de auto-tune is nodig, beetje bij beetje. Met een constante: in Columbine als een van de beste hostels, alles is zelfgemaakt. "Geluiden, clips, de mix, de post-prod: alles gebeurt intern, vertelt Foda C, elk heeft een prioritaire taak: de productie, het beheer van de camera op de klemmetjes, rap, beatmaking, of het beheer van het audiovisuele aspect. Maar toen iedereen geeft zijn mening; elk geluid, elk vers, elk filmpje wordt besproken collectief elke brengt zijn stenen van het gebouw. Van alle manieren, niemand vindt het leuk om alone". Foto Vincent Gerbet voor Les Inrocks Aanneming tot het einde van de techniek van DHZ, Columbine zal komen zonder hulp van buitenaf zijn eerste album Clubbing for Columbine, aan het begin van het afgelopen jaar. Met klanken "oude van verscheidene jaren", beschrijft Foda C en andere meer recente. Onder hen bevinden zich de nugget Prélis het, waar de beat gebeurt alleen na twee minuten om het plezier laatste Voor deze eerste schijf, het vaartuig is totaal: "We woonden in een appartement tot zes, als opgenomen in het huis van Jansen en dat was met zijn leger Chick moest doen, het was behoorlijk Yolo…. Dit eerste album, we ons, we hadden de bestanden in het Appart en we stuurden de schijven door de positie", vertelt Lujipeka. Van oorsprong uit een gebied dat men dacht dat verloren voor de RAP omdat Manau, Rennes studenten van Columbine niet voornemens zijn echter niet de afslag: "Het is meer hard te professionaliseren, er is minder mensen die tot u komen, structuren die er bestaan. En soms moest kopen de matos, omdat de leasemaatschappijen niet had dit type apparatuur…. Maar er is ook de faciliteiten, zoals deze gigantische appartementen waarin we allemaal kunnen leven, of bijna", beschrijft Foda C. Zoxea - Het is grappig, want onze volgende album is een bijzonderheid. Sinds tien jaar herhalen wij: "Wanneer is het dat u terugkomt?" meer de datum aanpak, hoe meer mensen weten dat er in de studio en voorbereiding. De vraag is dan ook: "dan zal het hoe? Rap, huidige of vroegere?" Er wordt gezegd dat wij dat gaan doen, dat we terug met de nieuwe muziek. Het heeft anders moest, vanuit het oogpunt van instrumentaal. Er werd gezegd: "Dat is wat definieert de val? Wat is het dat definieert de rap de jaren 1990?" is het de beat en het ritme. "Wat is de sterkte van de rap?" De stijl en de woorden. Het is doordacht, hebben we het in de koekenpan om een hint, het "no-beat". Het is rap, maar het ritme delen zijn gemaakt door de stroming. Melopheloo - één breekt de hele structuur. Menelik - Het is grappig wat je zegt, want ik ben partij van dezelfde opmerking voor mijn project, maar ik heb anders handelde met Qlassik. Ik Rappe zonder beat en ik m gebaseerd op de piano op het podium voor de rap. De tekst en de scansion neemt de rest. Dit is te gek. Zoxea - ik denk dat de evolutie. Bovendien Dany heeft ons ontdek een jonge groep onlangs. Hij belde me op een ochtend om me te vertellen: "Oh Ik hoorde een stukje crazy." 
Dany die zeer strak op dit moment met de rap, een beetje boos, roept mij heel vroeg. Ik zei dat hij was raar [lacht]. Hij zei tegen mij: "Er is een groep die inderdaad zoals wij deze jonge New Yorkers." Ze waren zoals wij, ze heten Westzijde Gunn. De toekomst wordt uitgevoerd. Dany Dan - heeft verwijderd van de ritme is eenvoudig. Ik herinner mij een dag hadden we een afspraak in de studio, ik vond Melo. Het aankomt op Zox helmen en hij zegt: "Wat denkt u dat als we dat?" Een verwijdert het ritme en daar gaan we dan. En het werkt en het is prachtig. Zoxea - Minnow, moet een lied samen (lacht). Menelik - het werkt! (Lacht). Tot slot, heb je geprobeerd om Solaar op de tour? Menelik -Ieder heeft zijn waarheid. Eerlijk, ik heb wilde komen want ergens is het leven van de cultuur. Dat is wat ik zei tegen hem: "Het moet herstellen op deze manier met mensen." Het legt het wil, misschien is er een leuke verrassing tijdens de tour, zoals de hereniging van meningsuiting Direkt. De meerderheid van de fracties er op vrijwel alle datums, dat zeer sterk is. Zoxea - de top zouden zijn geweest, zoals Solaar of NTM, lunatic en mafia k1'fry er zijn. Het zou prachtig, zelfs als het maaibord is al erg mooi. Menelik - het zal komen. Dit is een primeur, we hadden nooit iets gedaan ook trans. Op het moment dat sommige fracties niet praten met andere of als het minste vond, etc. maar aan de onderkant is onze cultuur, c is de hiphop. Het is noodzakelijk dat wij delen, dat mensen deze muziek als we willen.Aan het begin van de jaren 2010 in de sectie "Cinéma-Audiovisuel" van het Lycée Bréquigny, in Rennes, de loop van de geschiedenis van de zevende kunst gaat over de filmografie van Eric Rohmer. Maar tijdens dat professor roept mijn avond bij Maud en de knie van duidelijke, een leerling, Lujipeka, lot zijn laptop en begint te kijken naar een porno. Door de smartphone en het gedeelte van de benen in de lucht begint te chatten met Foda C, vervolgens met Larry Garcia (aka Lorenzo) en Yro, ook aanwezig in de klas. De discussie draait op de muziek. Ze zijn te vinden aan het einde van de cursus om een freestyle ("geen enkele rotte", zijn zij in retrospect) en "beginnen te slepen. De kleine band, ook bestaande uit Sully, Savaane Shaman en Chaps, zal snel geboren in Columbine. Alle afgeleid van deze middelbare school en haar artistieke kanalen, de Rennes 8 beginnen te vragen hun punchlines op producties die zij opstellen. En natuurlijk deze filmfanaten aangingen hun videos. Hun eerste clip burggraaf in 2014 schudt het sociale netwerken en zal worden voortgezet in de Zap of Spion, master-norm van de virale video op de Franse website. De collectieve creëert voor de gelegenheid haar rap "karakters", yro wordt Charles Burggraaf, vermogende jonge van Dinard die chantte: "Ik weet niet het geweld, ik regel mijn rekeningen per cheque" en "de arme landen niet weten / IK'veux goed laat een kaartje, maar dat zij niet willen". Maar het netwerk van Franse rap is moeilijk op te vangen in de tweede graad. Een site zoals culturerap.fr hekelt evenals "deze echte rijke (maar valse rappers)" waardoor "de rap van Bobo zijn intrede deed". Niet wat de collectieve, wiens naam verwijst naar een fascinatie voor de olifant van Gus Van Sant die voor de schietpartij schoolmeisje, verklaren zij. Met de klemmetjes aan de tijden foutraques en behandeld, en teksten die mix milt puberale verwijzingen filmfanaten en punchlines poëtisch absurd, de Rennes studenten blijven na hun titels waar de auto-tune is nodig, beetje bij beetje. Met een constante: in Columbine als een van de beste hostels, alles is zelfgemaakt. "Geluiden, clips, de mix, de post-prod: alles gebeurt intern, vertelt Foda C, elk heeft een prioritaire taak: de productie, het beheer van de camera op de klemmetjes, rap, beatmaking, of het beheer van het audiovisuele aspect. Maar toen iedereen geeft zijn mening; elk geluid, elk vers, elk filmpje wordt besproken collectief elke brengt zijn stenen van het gebouw. Van alle manieren, niemand vindt het leuk om alone". Foto Vincent Gerbet voor Les Inrocks Aanneming tot het einde van de techniek van DHZ, Columbine zal komen zonder hulp van buitenaf zijn eerste album Clubbing for Columbine, aan het begin van het afgelopen jaar. Met klanken "oude van verscheidene jaren", beschrijft Foda C en andere meer recente. Onder hen bevinden zich de nugget Prélis het, waar de beat gebeurt alleen na twee minuten om het plezier laatste Voor deze eerste schijf, het vaartuig is totaal: "We woonden in een appartement tot zes, als opgenomen in het huis van Jansen en dat was met zijn leger Chick moest doen, het was behoorlijk Yolo…. Dit eerste album, we ons, we hadden de bestanden in het Appart en we stuurden de schijven door de positie", vertelt Lujipeka. Van oorsprong uit een gebied dat men dacht dat verloren voor de RAP omdat Manau, Rennes studenten van Columbine niet voornemens zijn echter niet de afslag: "Het is meer hard te professionaliseren, er is minder mensen die tot u komen, structuren die er bestaan. En soms moest kopen de matos, omdat de leasemaatschappijen niet had dit type apparatuur…. Maar er is ook de faciliteiten, zoals deze gigantische appartementen waarin we allemaal kunnen leven, of bijna", beschrijft Foda C. Zoxea - Het is grappig, want onze volgende album is een bijzonderheid. Sinds tien jaar herhalen wij: "Wanneer is het dat u terugkomt?" meer de datum aanpak, hoe meer mensen weten dat er in de studio en voorbereiding. De vraag is dan ook: "dan zal het hoe? Rap, huidige of vroegere?" Er wordt gezegd dat wij dat gaan doen, dat we terug met de nieuwe muziek. Het heeft anders moest, vanuit het oogpunt van instrumentaal. Er werd gezegd: "Dat is wat definieert de val? Wat is het dat definieert de rap de jaren 1990?" is het de beat en het ritme. "Wat is de sterkte van de rap?" De stijl en de woorden. Het is doordacht, hebben we het in de koekenpan om een hint, het "no-beat". Het is rap, maar het ritme delen zijn gemaakt door de stroming. 
Melopheloo - één breekt de hele structuur. Menelik - Het is grappig wat je zegt, want ik ben partij van dezelfde opmerking voor mijn project, maar ik heb anders handelde met Qlassik. Ik Rappe zonder beat en ik m gebaseerd op de piano op het podium voor de rap. De tekst en de scansion neemt de rest. Dit is te gek. 
Zoxea - ik denk dat de evolutie. Bovendien Dany heeft ons ontdek een jonge groep onlangs. Hij belde me op een ochtend om me te vertellen: "Oh Ik hoorde een stukje crazy." Dany die zeer strak op dit moment met de rap, een beetje boos, roept mij heel vroeg. Ik zei dat hij was raar [lacht]. Hij zei tegen mij: "Er is een groep die inderdaad zoals wij deze jonge New Yorkers." Ze waren zoals wij, ze heten Westzijde Gunn. De toekomst wordt uitgevoerd. Dany Dan - heeft verwijderd van de ritme is eenvoudig. Ik herinner mij een dag hadden we een afspraak in de studio, ik vond Melo. Het aankomt op Zox helmen en hij zegt: "Wat denkt u dat als we dat?" Een verwijdert het ritme en daar gaan we dan. En het werkt en het is prachtig. Zoxea - Minnow, moet een lied samen (lacht). Menelik - het werkt! (Lacht). Tot slot, heb je geprobeerd om Solaar op de tour? Menelik -Ieder heeft zijn waarheid. Eerlijk, ik heb wilde komen want ergens is het leven van de cultuur. Dat is wat ik zei tegen hem: "Het moet herstellen op deze manier met mensen." Het legt het wil, misschien is er een leuke verrassing tijdens de tour, zoals de hereniging van meningsuiting Direkt. De meerderheid van de fracties er op vrijwel alle datums, dat zeer sterk is. Zoxea - de top zouden zijn geweest, zoals Solaar of NTM, lunatic en mafia k1'fry er zijn. Het zou prachtig, zelfs als het maaibord is al erg mooi. Menelik - het zal komen. Dit is een primeur, we hadden nooit iets gedaan ook trans. Op het moment dat sommige fracties niet praten met andere of als het minste vond, etc. maar aan de onderkant is onze cultuur, c is de hiphop. Het is noodzakelijk dat wij delen, dat mensen deze muziek als we willen.Aan het begin van de jaren 2010 in de sectie "Cinéma-Audiovisuel" van het Lycée Bréquigny, in Rennes, de loop van de geschiedenis van de zevende kunst gaat over de filmografie van Eric Rohmer. Maar tijdens dat professor roept mijn avond bij Maud en de knie van duidelijke, een leerling, Lujipeka, lot zijn laptop en begint te kijken naar een porno. Door de smartphone en het gedeelte van de benen in de lucht begint te chatten met Foda C, vervolgens met Larry Garcia (aka Lorenzo) en Yro, ook aanwezig in de klas. De discussie draait op de muziek. Ze zijn te vinden aan het einde van de cursus om een freestyle ("geen enkele rotte", zijn zij in retrospect) en "beginnen te slepen. De kleine band, ook bestaande uit Sully, Savaane Shaman en Chaps, zal snel geboren in Columbine. Alle afgeleid van deze middelbare school en haar artistieke kanalen, de Rennes 8 beginnen te vragen hun punchlines op producties die zij opstellen. En natuurlijk deze filmfanaten aangingen hun videos. Hun eerste clip burggraaf in 2014 schudt het sociale netwerken en zal worden voortgezet in de Zap of Spion, master-norm van de virale video op de Franse website. De collectieve creëert voor de gelegenheid haar rap "karakters", yro wordt Charles Burggraaf, vermogende jonge van Dinard die chantte: "Ik weet niet het geweld, ik regel mijn rekeningen per cheque" en "de arme landen niet weten / IK'veux goed laat een kaartje, maar dat zij niet willen". Maar het netwerk van Franse rap is moeilijk op te vangen in de tweede graad. Een site zoals culturerap.fr hekelt evenals "deze echte rijke (maar valse rappers)" waardoor "de rap van Bobo zijn intrede deed". Niet wat de collectieve, wiens naam verwijst naar een fascinatie voor de olifant van Gus Van Sant die voor de schietpartij schoolmeisje, verklaren zij. Met de klemmetjes aan de tijden foutraques en behandeld, en teksten die mix milt puberale verwijzingen filmfanaten en punchlines poëtisch absurd, de Rennes studenten blijven na hun titels waar de auto-tune is nodig, beetje bij beetje. Met een constante: in Columbine als een van de beste hostels, alles is zelfgemaakt. "Geluiden, clips, de mix, de post-prod: alles gebeurt intern, vertelt Foda C, elk heeft een prioritaire taak: 
de productie, het beheer van de camera op de klemmetjes, rap, beatmaking, of het beheer van het audiovisuele aspect. Maar toen iedereen geeft zijn mening; elk geluid, elk vers, elk filmpje wordt besproken collectief elke brengt zijn stenen van het gebouw. Van alle manieren, niemand vindt het leuk om alone". Foto Vincent Gerbet voor Les Inrocks Aanneming tot het einde van de techniek van DHZ, Columbine zal komen zonder hulp van buitenaf zijn eerste album Clubbing for Columbine, aan het begin van het afgelopen jaar. Met klanken "oude van verscheidene jaren", beschrijft Foda C en andere meer recente. Onder hen bevinden zich de nugget Prélis het, waar de beat gebeurt alleen na twee minuten om het plezier laatste Voor deze eerste schijf, het vaartuig is totaal: "We woonden in een appartement tot zes, als opgenomen in het huis van Jansen en dat was met zijn leger Chick moest doen, het was behoorlijk Yolo…. Dit eerste album, we ons, we hadden de bestanden in het Appart en we stuurden de schijven door de positie", vertelt Lujipeka. Van oorsprong uit een gebied dat men dacht dat verloren voor de RAP omdat Manau, Rennes studenten van Columbine niet voornemens zijn echter niet de afslag: "Het is meer hard te professionaliseren, er is minder mensen die tot u komen, structuren die er bestaan. En soms moest kopen de matos, omdat de leasemaatschappijen niet had dit type apparatuur…. Maar er is ook de faciliteiten, zoals deze gigantische appartementen waarin we allemaal kunnen leven, of bijna", beschrijft Foda C.