Het is vreemd dat iemand aanwezig is om verkozen te worden. Psychologisch gezien is het interessant om te weten waarom een beleid zei: "Ik kan de leider, ik kan deze verantwoordelijkheden en met mij alles beter zal zijn." Als men weet dat de verantwoordelijkheden die het beleid genereert… vaak, ze proberen de macht, maar niet willen aansluiten bij de verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan.
 Op het moment van Ségolène Royal, er was de angst voor Sarkozy. Dat is wat we hadden gedaan. En vandaag, ik weiger me te laten nemen. Het is de hele tijd met de trein naar bedreiging van ons krijgen we te horen "u bent bij ons, of u krijgt de FN", onder de dreiging. Me, ik wil kiezen voor echte. Niet tussen de pest en de cholera. Rappers kunnen zij serieus te verenigen met de mannen en vrouwen? Voor een artiest, de man is zeer gevaarlijk. Hij beweegt, is slechts voor een bepaalde tijd. Als je lijm voor hem en hij heeft alles in de hand, kan interessant zijn als je es opportunistisch. Maar als het beweegt, je gaat bewegen met hem, ondanks thee. De mensen hem blijft. Voor mij is het beter om dicht bij de mensen die beleidsterreinen waarop in functie van de verkiezingen. Maar als morgen een man besluit om het beleid dat een echte burger, dat hij echt gek op Frankrijk heeft bijvoorbeeld de moed om naar de moslims in Frankrijk en hun zeggen "u bent geen burgers van de tweede zone", dat in het lichaam, met kracht, waarom dan niet s'Allier. Er is een gezegde dat luidt: "Het was de elites die hij verdient". Is het dat gij in overleg met it? In de brief aan de republiek, vroeg ik: "Is dit die de Fransen hebben de leiders die ze verdienen?" Ik vind dat een samenleving is en dat we allemaal een verantwoordelijkheid in deze wordt dat de onderneming, zelfs indien sommige meer dan anderen. Men kan van mening worden met uitzondering van iedere kritiek en leiders die niet waardig bent. We moeten alle vraagstukken aan de orde. Ontdekt door Booba, Kaaris is de nieuwe sterke man van hip-hop Frans. Op het programma : "Dragon Ball", Declic chinees bordje incl plastic stokje Tadde "Het boek van de jungle" en Wong Kar-wai. Je eerste album is nu gold disc. Het was een goal? Kaaris - in het begin was het tussen 10 000 en 15 000 verkoop de eerste week maar er, de woning heeft de schijf overtreft al mijn verwachtingen. Het geeft me willen een tweede album, en dat is net zo goed. Ta tour aanpak, t es warm? Serieus, de scène is mijn ding. Alles wat ik in mijn geluiden in de studio, ik wou doen voelen op het podium. Nu moet ik stoppen bédave voor de longen operationeel goed omdat een uur concert is het niet graag doet, kleine showcases van 30 minuten met een afdichting op de hand. Gij zult niet alleen op het podium? Ja, met een DJ achter en misschien twee of drie pirates (bijnaam die Kaaris geeft meisjes - NDLR) in een klein hoekje. (Lacht) De erkenning van het publiek is dat het belangrijker is dan de kritische erkenning dat gij nu? Natuurlijk. Maar mijn publiek is verdeeld in twee delen: de ene die mij gevonden met Kalash, en degene die mij kent sinds mijn debuut in 2007 met 43e BIMA (zijn eerste mixtape - NDLR). Maar ik heb altijd geschreven op dezelfde manier. Sommigen zullen zeggen dat ik meer hard, maar de waarheid is dat ik altijd heb geschreven. Wat is de klik? Dit is de titel Kalash op het album toekomst van Booba. Dit lied heeft getraumatiseerde mensen. Het heeft getraumatiseerd Franse rap. Zij heeft de getraumatiseerde street. Het heeft getraumatiseerd de hele wereld! Maar de jongens die featurings met Booba, vol was. Na, ik Zoo. Deze song, niemand zat te wachten. Stoffer, direct. (Lacht) Zoo is een lied dat gij hebt gehad in de lades voor langere tijd? Ik kan mij niet herinneren dat heel goed. Maar ik denk dat ik heb geschreven vlak nadat Kalash. Want dat was ook gemakkelijk te schrijven, in tegenstelling tot de liedjes zoals kurkje waarvoor ik heb ervaren meer problemen. Zoo, het was erg snel. Ik zei tegen therapie (producer en beatmeaker van Kaaris en Booba - NDLR) dat er geen sprake was van punchlines. Hij vertelde mij: "t'es crazy is gevuld!" Maar voor mij is het niet die van de punchlines. Voor mij van punchlines, is mijn titel van kurk, of Kalash. Zoo, dit zijn zinnen geschreven naar de Intel Health Care Management Suite. Ik heb niet geprobeerd om games te maken van woorden. Deze vermeldingen worden afgebeeld. Er is geen gevoel voor humor, zelfs als ik niet persé te doen. Wanneer Booba t zoals voorgesteld om deel te nemen aan Kalash, gij hebt gezegd dat hij moest naar beneden… Ja, ik had al een met met Booba, criminele League op autopsy 4. 
Ik wil niet ingaan op dezelfde dingen blijven hameren, zelfs als ik was blij met mijn verzen op deze titel. Wanneer Booba contact met me, voor zijn eigen album, begreep ik onmiddellijk dat dit vraagstuk. Booba zelden twee feat. met dezelfde CME, intern dus ik zei: "Ga, donker, moet hij de maximale!" Een lied niets meer lijkt mij zeer geschreven. Voor meer niets, nam ik de kop. Er zijn liedjes. Voor hemel of hel ook, ik nam de kop. Maar dat is niet omdat je je minder het hoofd dat het lied is minder goed. Er zijn verschillende manieren om dit te schrijven. Sommige teksten hebben behoefte aan eenvoud, voor mensen te begrijpen van suite. Voor vHet is vreemd dat iemand aanwezig is om verkozen te worden. Psychologisch gezien is het interessant om te weten waarom een beleid zei: "Ik kan de leider, ik kan deze verantwoordelijkheden en met mij alles beter zal zijn." Als men weet dat de verantwoordelijkheden die het beleid genereert… vaak, ze proberen de macht, maar niet willen aansluiten bij de verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan. Op het moment van Ségolène Royal, er was de angst voor Sarkozy. Dat is wat we hadden gedaan. En vandaag, ik weiger me te laten nemen. Het is de hele tijd met de trein naar bedreiging van ons krijgen we te horen "u bent bij ons, of u krijgt de FN", onder de dreiging. Me, ik wil kiezen voor echte. Niet tussen de pest en de cholera. Rappers kunnen zij serieus te verenigen met de mannen en vrouwen? Voor een artiest, de man is zeer gevaarlijk. Hij beweegt, is slechts voor een bepaalde tijd. Als je lijm voor hem en hij heeft alles in de hand, kan interessant zijn als je es opportunistisch. Maar als het beweegt, je gaat bewegen met hem, ondanks thee. De mensen hem blijft. Voor mij is het beter om dicht bij de mensen die beleidsterreinen waarop in functie van de verkiezingen. Maar als morgen een man besluit om het beleid dat een echte burger, dat hij echt gek op Frankrijk heeft bijvoorbeeld de moed om naar de moslims in Frankrijk en hun zeggen "u bent geen burgers van de tweede zone", dat in het lichaam, met kracht, waarom dan niet s'Allier. Er is een gezegde dat luidt: "Het was de elites die hij verdient". Is het dat gij in overleg met it? In de brief aan de republiek, vroeg ik: "Is dit die de Fransen hebben de leiders die ze verdienen?" Ik vind dat een samenleving is en dat we allemaal een verantwoordelijkheid in deze wordt dat de onderneming, zelfs indien sommige meer dan anderen. Men kan van mening worden met uitzondering van iedere kritiek en leiders die niet waardig bent. We moeten alle vraagstukken aan de orde. Ontdekt door Booba, Kaaris is de nieuwe sterke man van hip-hop Frans. Op het programma : "Dragon Ball", Declic chinees bordje incl plastic stokje Tadde "Het boek van de jungle" en Wong Kar-wai. Je eerste album is nu gold disc. Het was een goal? Kaaris - in het begin was het tussen 10 000 en 15 000 verkoop de eerste week maar er, de woning heeft de schijf overtreft al mijn verwachtingen. Het geeft me willen een tweede album, en dat is net zo goed. Ta tour aanpak, t es warm? Serieus, de scène is mijn ding. Alles wat ik in mijn geluiden in de studio, ik wou doen voelen op het podium. Nu moet ik stoppen bédave voor de longen operationeel goed omdat een uur concert is het niet graag doet, kleine showcases van 30 minuten met een afdichting op de hand. Gij zult niet alleen op het podium? Ja, met een DJ achter en misschien twee of drie pirates (bijnaam die Kaaris geeft meisjes - NDLR) in een klein hoekje. (Lacht) De erkenning van het publiek is dat het belangrijker is dan de kritische erkenning dat gij nu? Natuurlijk. Maar mijn publiek is verdeeld in twee delen: de ene die mij gevonden met Kalash, en degene die mij kent sinds mijn debuut in 2007 met 43e BIMA (zijn eerste mixtape - NDLR). Maar ik heb altijd geschreven op dezelfde manier. Sommigen zullen zeggen dat ik meer hard, maar de waarheid is dat ik altijd heb geschreven. Wat is de klik? Dit is de titel Kalash op het album toekomst van Booba. Dit lied heeft getraumatiseerde mensen. Het heeft getraumatiseerd Franse rap. Zij heeft de getraumatiseerde street. Het heeft getraumatiseerd de hele wereld! Maar de jongens die featurings met Booba, vol was. Na, ik Zoo. Deze song, niemand zat te wachten. Stoffer, direct. (Lacht) Zoo is een lied dat gij hebt gehad in de lades voor langere tijd? Ik kan mij niet herinneren dat heel goed. Maar ik denk dat ik heb geschreven vlak nadat Kalash. Want dat was ook gemakkelijk te schrijven, in tegenstelling tot de liedjes zoals kurkje waarvoor ik heb ervaren meer problemen. Zoo, het was erg snel. Ik zei tegen therapie (producer en beatmeaker van Kaaris en Booba - NDLR) dat er geen sprake was van punchlines. Hij vertelde mij: "t'es crazy is gevuld!" Maar voor mij is het niet die van de punchlines. Voor mij van punchlines, is mijn titel van kurk, of Kalash. Zoo, dit zijn zinnen geschreven naar de Intel Health Care Management Suite. Ik heb niet geprobeerd om games te maken van woorden. Deze vermeldingen worden afgebeeld. Er is geen gevoel voor humor, zelfs als ik niet persé te doen. Wanneer Booba t zoals voorgesteld om deel te nemen aan Kalash, gij hebt gezegd dat hij moest naar beneden… Ja, ik had al een met met Booba, criminele League op autopsy 4. Ik wil niet ingaan op dezelfde dingen blijven hameren, zelfs als ik was blij met mijn verzen op deze titel. Wanneer Booba contact met me, voor zijn eigen album, begreep ik onmiddellijk dat dit vraagstuk. Booba zelden twee feat. met dezelfde CME, intern dus ik zei: "Ga, donker, moet hij de maximale!" Een lied niets meer lijkt mij zeer geschreven. Voor meer niets, nam ik de kop. Er zijn liedjes. Voor hemel of hel ook, ik nam de kop. Maar dat is niet omdat je je minder het hoofd dat het lied is minder goed. Er zijn verschillende manieren om dit te schrijven. Sommige teksten hebben behoefte aan eenvoud, voor mensen te begrijpen van suite. Voor Het is vreemd dat iemand aanwezig is om verkozen te worden.
 Psychologisch gezien is het interessant om te weten waarom een beleid zei: "Ik kan de leider, ik kan deze verantwoordelijkheden en met mij alles beter zal zijn." Als men weet dat de verantwoordelijkheden die het beleid genereert… vaak, ze proberen de macht, maar niet willen aansluiten bij de verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan. Op het moment van Ségolène Royal, er was de angst voor Sarkozy. Dat is wat we hadden gedaan. En vandaag, ik weiger me te laten nemen. Het is de hele tijd met de trein naar bedreiging van ons krijgen we te horen "u bent bij ons, of u krijgt de FN", onder de dreiging. Me, ik wil kiezen voor echte. Niet tussen de pest en de cholera. Rappers kunnen zij serieus te verenigen met de mannen en vrouwen? Voor een artiest, de man is zeer gevaarlijk. Hij beweegt, is slechts voor een bepaalde tijd. Als je lijm voor hem en hij heeft alles in de hand, kan interessant zijn als je es opportunistisch. Maar als het beweegt, je gaat bewegen met hem, ondanks thee. De mensen hem blijft. Voor mij is het beter om dicht bij de mensen die beleidsterreinen waarop in functie van de verkiezingen. Maar als morgen een man besluit om het beleid dat een echte burger, dat hij echt gek op Frankrijk heeft bijvoorbeeld de moed om naar de moslims in Frankrijk en hun zeggen "u bent geen burgers van de tweede zone", dat in het lichaam, met kracht, waarom dan niet s'Allier. Er is een gezegde dat luidt: "Het was de elites die hij verdient". Is het dat gij in overleg met it? In de brief aan de republiek, vroeg ik: "Is dit die de Fransen hebben de leiders die ze verdienen?" Ik vind dat een samenleving is en dat we allemaal een verantwoordelijkheid in deze wordt dat de onderneming, zelfs indien sommige meer dan anderen. Men kan van mening worden met uitzondering van iedere kritiek en leiders die niet waardig bent. We moeten alle vraagstukken aan de orde. Ontdekt door Booba, Kaaris is de nieuwe sterke man van hip-hop Frans. Op het programma : "Dragon Ball", Declic chinees bordje incl plastic stokje Tadde "Het boek van de jungle" en Wong Kar-wai. Je eerste album is nu gold disc. Het was een goal? Kaaris - in het begin was het tussen 10 000 en 15 000 verkoop de eerste week maar er, de woning heeft de schijf overtreft al mijn verwachtingen. Het geeft me willen een tweede album, en dat is net zo goed. Ta tour aanpak, t es warm? Serieus, de scène is mijn ding. Alles wat ik in mijn geluiden in de studio, ik wou doen voelen op het podium. Nu moet ik stoppen bédave voor de longen operationeel goed omdat een uur concert is het niet graag doet, kleine showcases van 30 minuten met een afdichting op de hand. Gij zult niet alleen op het podium? Ja, met een DJ achter en misschien twee of drie pirates (bijnaam die Kaaris geeft meisjes - NDLR) in een klein hoekje. (Lacht) De erkenning van het publiek is dat het belangrijker is dan de kritische erkenning dat gij nu? Natuurlijk. Maar mijn publiek is verdeeld in twee delen: de ene die mij gevonden met Kalash, en degene die mij kent sinds mijn debuut in 2007 met 43e BIMA (zijn eerste mixtape - NDLR). Maar ik heb altijd geschreven op dezelfde manier. Sommigen zullen zeggen dat ik meer hard, maar de waarheid is dat ik altijd heb geschreven. 
Wat is de klik? Dit is de titel Kalash op het album toekomst van Booba. Dit lied heeft getraumatiseerde mensen. Het heeft getraumatiseerd Franse rap. Zij heeft de getraumatiseerde street. Het heeft getraumatiseerd de hele wereld! Maar de jongens die featurings met Booba, vol was. Na, ik Zoo. Deze song, niemand zat te wachten. Stoffer, direct. (Lacht) Zoo is een lied dat gij hebt gehad in de lades voor langere tijd? Ik kan mij niet herinneren dat heel goed. Maar ik denk dat ik heb geschreven vlak nadat Kalash. Want dat was ook gemakkelijk te schrijven, in tegenstelling tot de liedjes zoals kurkje waarvoor ik heb ervaren meer problemen. Zoo, het was erg snel. Ik zei tegen therapie (producer en beatmeaker van Kaaris en Booba - NDLR) dat er geen sprake was van punchlines. Hij vertelde mij: "t'es crazy is gevuld!" Maar voor mij is het niet die van de punchlines. Voor mij van punchlines, is mijn titel van kurk, of Kalash. Zoo, dit zijn zinnen geschreven naar de Intel Health Care Management Suite. Ik heb niet geprobeerd om games te maken van woorden. Deze vermeldingen worden afgebeeld. Er is geen gevoel voor humor, zelfs als ik niet persé te doen. Wanneer Booba t zoals voorgesteld om deel te nemen aan Kalash, gij hebt gezegd dat hij moest naar beneden… Ja, ik had al een met met Booba, criminele League op autopsy 4. Ik wil niet ingaan op dezelfde dingen blijven hameren, zelfs als ik was blij met mijn verzen op deze titel. Wanneer Booba contact met me, voor zijn eigen album, begreep ik onmiddellijk dat dit vraagstuk. Booba zelden twee feat. met dezelfde CME, intern dus ik zei: "Ga, donker, moet hij de maximale!" Een lied niets meer lijkt mij zeer geschreven. Voor meer niets, nam ik de kop. Er zijn liedjes. Voor hemel of hel ook, ik nam de kop. Maar dat is niet omdat je je minder het hoofd dat het lied is minder goed. Er zijn verschillende manieren om dit te schrijven. Sommige teksten hebben behoefte aan eenvoud, voor mensen te begrijpen van suite. Voor Het is vreemd dat iemand aanwezig is om verkozen te worden. Psychologisch gezien is het interessant om te weten waarom een beleid zei: "Ik kan de leider, ik kan deze verantwoordelijkheden en met mij alles beter zal zijn." Als men weet dat de verantwoordelijkheden die het beleid genereert… vaak, ze proberen de macht, maar niet willen aansluiten bij de verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan.
 Op het moment van Ségolène Royal, er was de angst voor Sarkozy. Dat is wat we hadden gedaan. En vandaag, ik weiger me te laten nemen. Het is de hele tijd met de trein naar bedreiging van ons krijgen we te horen "u bent bij ons, of u krijgt de FN", onder de dreiging. Me, ik wil kiezen voor echte. Niet tussen de pest en de cholera. Rappers kunnen zij serieus te verenigen met de mannen en vrouwen? Voor een artiest, de man is zeer gevaarlijk. Hij beweegt, is slechts voor een bepaalde tijd. Als je lijm voor hem en hij heeft alles in de hand, kan interessant zijn als je es opportunistisch. Maar als het beweegt, je gaat bewegen met hem, ondanks thee. De mensen hem blijft. Voor mij is het beter om dicht bij de mensen die beleidsterreinen waarop in functie van de verkiezingen. Maar als morgen een man besluit om het beleid dat een echte burger, dat hij echt gek op Frankrijk heeft bijvoorbeeld de moed om naar de moslims in Frankrijk en hun zeggen "u bent geen burgers van de tweede zone", dat in het lichaam, met kracht, waarom dan niet s'Allier. Er is een gezegde dat luidt: "Het was de elites die hij verdient". Is het dat gij in overleg met it? In de brief aan de republiek, vroeg ik: "Is dit die de Fransen hebben de leiders die ze verdienen?" Ik vind dat een samenleving is en dat we allemaal een verantwoordelijkheid in deze wordt dat de onderneming, zelfs indien sommige meer dan anderen. Men kan van mening worden met uitzondering van iedere kritiek en leiders die niet waardig bent. We moeten alle vraagstukken aan de orde. Ontdekt door Booba, Kaaris is de nieuwe sterke man van hip-hop Frans. Op het programma : "Dragon Ball", Declic chinees bordje incl plastic stokje Tadde "Het boek van de jungle" en Wong Kar-wai. Je eerste album is nu gold disc. Het was een goal? Kaaris - in het begin was het tussen 10 000 en 15 000 verkoop de eerste week maar er, de woning heeft de schijf overtreft al mijn verwachtingen. Het geeft me willen een tweede album, en dat is net zo goed. Ta tour aanpak, t es warm? Serieus, de scène is mijn ding.
 Alles wat ik in mijn geluiden in de studio, ik wou doen voelen op het podium. Nu moet ik stoppen bédave voor de longen operationeel goed omdat een uur concert is het niet graag doet, kleine showcases van 30 minuten met een afdichting op de hand. Gij zult niet alleen op het podium? Ja, met een DJ achter en misschien twee of drie pirates (bijnaam die Kaaris geeft meisjes - NDLR) in een klein hoekje. (Lacht) De erkenning van het publiek is dat het belangrijker is dan de kritische erkenning dat gij nu? Natuurlijk. Maar mijn publiek is verdeeld in twee delen: de ene die mij gevonden met Kalash, en degene die mij kent sinds mijn debuut in 2007 met 43e BIMA (zijn eerste mixtape - NDLR). Maar ik heb altijd geschreven op dezelfde manier. Sommigen zullen zeggen dat ik meer hard, maar de waarheid is dat ik altijd heb geschreven. Wat is de klik? Dit is de titel Kalash op het album toekomst van Booba. Dit lied heeft getraumatiseerde mensen. Het heeft getraumatiseerd Franse rap. Zij heeft de getraumatiseerde street. Het heeft getraumatiseerd de hele wereld! Maar de jongens die featurings met Booba, vol was. Na, ik Zoo. Deze song, niemand zat te wachten. Stoffer, direct. (Lacht) Zoo is een lied dat gij hebt gehad in de lades voor langere tijd? Ik kan mij niet herinneren dat heel goed. Maar ik denk dat ik heb geschreven vlak nadat Kalash. Want dat was ook gemakkelijk te schrijven, in tegenstelling tot de liedjes zoals kurkje waarvoor ik heb ervaren meer problemen. Zoo, het was erg snel. Ik zei tegen therapie (producer en beatmeaker van Kaaris en Booba - NDLR) dat er geen sprake was van punchlines. Hij vertelde mij:
 "t'es crazy is gevuld!" Maar voor mij is het niet die van de punchlines. Voor mij van punchlines, is mijn titel van kurk, of Kalash. Zoo, dit zijn zinnen geschreven naar de Intel Health Care Management Suite. Ik heb niet geprobeerd om games te maken van woorden. Deze vermeldingen worden afgebeeld. Er is geen gevoel voor humor, zelfs als ik niet persé te doen. Wanneer Booba t zoals voorgesteld om deel te nemen aan Kalash, gij hebt gezegd dat hij moest naar beneden… Ja, ik had al een met met Booba, criminele League op autopsy 4. Ik wil niet ingaan op dezelfde dingen blijven hameren, zelfs als ik was blij met mijn verzen op deze titel. Wanneer Booba contact met me, voor zijn eigen album, begreep ik onmiddellijk dat dit vraagstuk. Booba zelden twee feat. met dezelfde CME, intern dus ik zei: "Ga, donker, moet hij de maximale!" Een lied niets meer lijkt mij zeer geschreven. Voor meer niets, nam ik de kop. Er zijn liedjes. Voor hemel of hel ook, ik nam de kop. Maar dat is niet omdat je je minder het hoofd dat het lied is minder goed. Er zijn verschillende manieren om dit te schrijven. Sommige teksten hebben behoefte aan eenvoud, voor mensen te begrijpen van suite. Voor